خدمات

راهنمای شناسایی دیزل پرکینز

کمپانی پرکینز انگلستان در ابتدا (سال 1932) با توجه به نیاز آن روز جامعه اروپا فعالیت خود را در زمینه موتور های دیزل با قدرت و دور بالا مخصوص کاربری های کشاورزی شروع کرد.

کمپانی پرکینز از سال 1970 به عنوان تامین کننده اصلی موتورهای دیزل کمپانی CATERPILLAR آمریکا بوده است. Perkins انگلستان در ادامه فعالیت هایش از سال 1980 به طور رسمی به عنوان همکار CAT در حال فعالیت است. این دو شرکت با ادغام در یکدیگر سیاست تقسیم بازار را برای هم افزایی بیشتر و حضوری قدرتمندتر در سراسر دنیا در پیش گرفته اند. کمپانی کترپیلار و پرکینز برخی از رده محصولات را برای یکدیگر تولید می نمایند. شما با دقت در برخی از رده محصولات پرکینز (سری های 2000) میتوانید لوگو CAT را بر روی موتور دیزل پرکینز مشاهده کنید و نیز بالعکس.

یکی از کاربریهای عمده موتورهای دیزل پرکینز تولید موتور های دیزل تخصصی جهت کاربری تولید برق یا همان دیزل ژنراتور (Power Generation) میباشد. دیزل ژنراتور های پرکینز به دلیل تمرکز بر ماهیت تولید توان قابلیت های بسیار خوبی را در شرایط مختلف بارگیری از خود نشان میدهند. این قابلیت ها سبب برتری کامل دیزل ژنراتور های پرکینز را در مقایسه با بسیاری از برندهای جا افتاده (که گاهاً از صنعت ماشین سازی و … ) وارد بخش تولید مولد دیزل شده اند گردیده است.

برای سفارش قطعات و استفاده از کتاب های تعمیراتی دیزل پرکینز  فایل زیر را دانلود نماید.

شرکت ریان پیشرو

راهنمای شناسایی دیزل پرکینز انگلستان

فهرست